Garanties en klachten

Zit er garantie op mijn artikelen?

Varsana garandeert dat uw wettelijke rechten gelden op een artikel conform de redelijkerwijs gewekte verwachtingen. Afhankelijk van het artikel en de aard kunnen we besluiten tot vervanging, reparatie of vergoeding. Daarnaast gelden er voor sommige artikelen fabrieksgarantie. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze klantenservice, via het contactformulier of per email.

Manduka Garantie

Op de Black Mat Pro en PROLite matten van Manduka geldt een levenslange garantie.

Manduka garandeert dat de Black Mat PRO en PROLite yoga matten geen fabrieksfouten hebben en levenslang mee moeten gaan onder normaal gebruik en onderhoud. Als de mat slijt tijdens normaal gebruik wordt deze vervangen in overleg met Manduka. Schade ontstaan door onrechtmatig gebruik, slecht onderhoud en/of aanpassingen vallen niet onder deze garantie.

Voorbeelden waarbij de garantie van toepassing is:

- Afwijkingen op het oppervlak van de mat tijdens de aankoop
- Slijtage en loskomen van de toplaag van de mat
- Oneven toplaag en niet rechte hoeken
- Matten gekocht na 1 Sep 2008

Voorbeelden waarbij de garantie niet geldt:

- Waterschade of schade door andere vloeistoffen
- Onjuist onderhoud of gebruik in een wasmachine
- Schade door gebruik anders dan yoga of pilates.
- Overmatige blootstelling aan zonlicht
- Ontstaan van scheuren en vouwen door verkeerde opslag
- Matten gekocht voor 1 Sep 2008

De Manduka Lifetime garantie is niet van toepassing op de rubber yoga matten serie (eKO) en andere Manduka artikelen.

Beschadigde artikelen

Als een of meerdere artikelen beschadigd zijn, al dan niet tijdens transport, neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik heb een klacht.

Het is vervelend als er iets mis gaat. Laat het ons direct weten en dan kunnen we samen tot een goede oplossing komen. Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier.